Ons favoriete én Belgische pyjamamerk Woody viert in 2019 zijn 25ste verjaardag.
In de aanloop naar de 25ste verjaardag heeft Woody achter de schermen op verschillende niveaus gewerkt om het merk futureproof te maken. Vanaf nu luidt de naam van het bedrijf The Woody Group. Ook het logo werd in een strakker en internationaler jasje gegoten. Dit nieuwe logo zal vanaf FW19 op de collecties schitteren.
Woody en Studio BamBam zorgen voor een geslaagde verjaardagscollectie
Naar aanleiding van z'n 25ste verjaardag brengt Woody een capsulecollectie uit in samenwerking met de Gentse designstudio BamBam. Grafisch designer/illustrator Benjamin Van Oost ging de uitdaging aan om een bonte print te creëren op basis van de iconische Woody-diertjes uit collecties van de voorbije 25 jaar. Het werd een coole all-over print in street-art stijl met zwart omrande motieven op een offwhite achtergrond, hier en daar ingekleurd met flashy accenten.
Woody denkt vooruit: de multimediale fantasiewereld van Woody
Dat de kleurrijke pyjama's vele kinderen aantrekken, hoeven we niet meer te vertellen. Ze zorgen hier in huis voor een heuse fantasiewereld die opengaat. Ook dit heeft Woody wel goed begrepen. In de toekomst willen ze dan ook véél verder gaan dan de tweedimensionale prints op de pyjama’s. De dieren prikkelen de fantasie van de kinderen en deze verhalen willenz e dan ook tot leven brengen via verschillende kanalen. Van de website, over een Augmented Reality app tot zelfs spannende verhaaltjes voor het slapengaan.
Dit klinkt ons alvast als muziek, of eerder verhaaltjes voor het slapengaan, in de oren en maakt de cirkel in het slaapritueel als het ware rond. Onze kiddies staan alvast te springen!