Heidi Klum en Lidl onthullen op 7 september in New York het resultaat van de in 28 landen aangekondigde #LETSWOW campagne. “Heidi & The City“ is het thema voor deze eerste gezamenlijke collectie van Heidi Klum en Lidl.
De keuze voor een première in de Big Apple is geen toeval. New York is niet alleen dé modestad voor trendsetters maar ook de lievelingsstad van mode-icoon Heidi Klum. En daarom diende NY ook als hoofdinspiratie voor „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“. Bij de start van de New York Fashion Week wordt de volledige collectie aan het publiek voorgesteld.
Lidl had reeds het huismerk Esmara voor kledij maar de supermarktketen werd tot nu toe weinig geassocieerd met mode. “Met Heidi Klum als inspiratiebron en succesvolle modeontwerpster in hun team zal dat in de toekomst veranderen.”, aldus Isabelle Colbrandt, woordvoerder Lidl België. “#LETSWOW staat voor plezier en mode en hiermee verrast Lidl nu ook de modewereld.”Veelzijdig als Heidi Klum
Het resultaat van de samenwerking is indrukwekkend en verrassend. De collectie verenigt het onvatbare van New York met de veelzijdigheid van Heidi Klum in looks met een uitgesproken wow-effect. Zo combineert de collectie blazers in luipaardmotief met romantische topjes, bomberjacks met super skinny jeans, fijne kant met stoere lederen stuks en felblauwe met warme cognackleuren. Elk stuk biedt, typisch voor Lidl, de beste kwaliteit tegen de scherpste prijs. Alle stuks van de collectie kosten tussen 7 en 35 euro, met uitzondering van de bikerjas in echt leder waarvan de prijs ongeveer 50 euro bedraagt.
De verkoop van de „Esmara by Heidi Klum“ collectie in de Lidl supermarkten en op lidl-shop.be start op 18 september 2017. Naast de kledingcollectie met maten 36 tot 44 bevat het assortiment ook accessoires en schoenen (van maat 36 tot 41). De collectie wordt in 28 landen, waaronder België, gelanceerd in meer dan 10.000 Lidl-supermarkten (en online Lidl-winkels).
Op 18 september start de verkoop in de 300 supermarkten van Lidl en op www.lidl-shop.be