2 leuke cadeautips voor de meester of juf

Het einde van het schooljaar nadert ... dit gaat meestal gepaard met wat stress want hoe kunnen we de juf en meesters nu op de juiste manier bedanken.

Wij dachten dit op gepaste en lekkere wijze te doen met een kaartje en iets lekkers. Maar niets is zo leuk als gepersonaliseerde cadeautjes. Pak het vooral persoonlijk aan! Juffen en meesters, vooral in de lagere school, krijgen vaak wel de appreciatie die ze verdienen. Want ze namen je kind ook wel 10 maanden mee op een avontuur waarbij je kind de grote gelukkige was. Ze speelden, ontdekten en hebben ten slotte heel veel geleerd.


Hier leerde de kleinste lezen, rekenen en schrijven ... en daar moet je wel wat geduld voor hebben! Dit vermelden op het kaartje mocht dus zeker niet ontbreken. En zeg nu zelf ... een zelf gemaakt kaartje met een zelf geschreven boodschap heeft toch z'n charmes. 


De jongens maakten een leuke 'afbeelding' ( een beertje, een kat en twee coupes met ijs) met strijkparels. Die wilden ze heel graag als magneet op een kaartje hangen. Het kaartje werd er eentje van de DIY kaartjes uit Action met een leuke tekst - ik was zo blij dat ik mijn CricutMaker nog eens kon uitpakken- en dan met hun zelf bedacht en geschreven bedankingswoordje voor de juffen.




Daarnaast vonden we dit leuke idee met minipotjes Nutella. De tekst op de etiketjes pasten we aan en we maakten er het volgende van : 'Juf Emmy - Bedank- voor het - fijne - schooljaar'. Zo kregen de vier juffen ( Juf Marijke, Juf Maaike, juf Christine en juf Emmy) hun persoonlijke potjes. (De Nutella potjes bestelden we).


En de reacties van de juffen? Die waren laaiend enthousiast en ook wel wat geëmotioneerd door de lieve tekstjes van de jongens. 

Kortom: Missie geslaagd!!! 

Ik weet dat mijn Cricut-expertise nog wat miniem is, maar al doende leer ik het wel. 't is bijna vakantie ... tijd voor die beginnerscursus! 😆