Vinted: pre-loved kleertjes

Hey daar, 

Ben je op zoek naar leuke kleertjes voor stoere boys of een leuke outfit voor jezelf. Neem dan zeker een kijkje op mijn VINTED-account! 

Zeg niet tweedehands maar noem het pre-loved. Sinds ik deze app gebruik, kon ik al heel wat mensen gelukkig maken met de preloved-kleertjes van de boys, van mij en van m'n zus. Ik plaats er alleen stukken die echt nog kwalitatief in orde zijn, sommige stukken van die kledij was zelfs nooit gedragen. Wat ben ik blij dat ik er met weinig moeite toch nog iemand gelukkig mee kan maken! 

Zelf snuister ik er ook wel wat op rond, en ik deed ook al heel leuke aankopen.

Kom zeker eens kijken en als je vragen hebt over de werking of tips wil... stel ze gerust.

Wil je zelf aan de slag, da's super gemakkelijk. De app is heel gebruiksvriendelijk en via het forum, maak je een beetje reclame en kom je in contact met mogelijke kopers of plaats je je zoekertje. 

Ook de afhandeling en het versturen van je pakje gaat heel vlot. Na verkoop wordt online onmiddellijk een verzendlabel aangemaakt. Het enige wat jij nog moet doen is afdrukken, je pakje inpakken en naar een Mondial Relay-punt brengen.  Je kan je pakje ook volgen en na ontvangst en goedkeuring van de koperkrijg je de centjes in je online portefeuille waaruit je het makkelijk op je rekening kan laten storten. 

Maak je eigen account aan: https://www.vinted.be/invite/nellebel310




 
Ons rapport:           4.7/5
Prijs:                      ⭐⭐⭐⭐
Gebruiksgemak:     ⭐⭐⭐⭐
Communicatie:       ⭐⭐⭐
Bereik:                   ⭐⭐⭐⭐