me-time in quarantaine ... yogatime

Het is al een tijdje geleden dat ik samen met vriendinnen eens kon gaan shoppen, eens kon blijven hangen na het werk met collega's, eens gewoon kon doen waar ik zin in had. Door sluiting van onze school, één week voor deze verlengde vakantie is het ook al weer een tijdje geleden dat ik mijn collega's zag.  Maar ook daar zijn oplossingen voor; we houden af en toe eens een online apero bijvoorbeeld, het moet niet altijd online vergaderen zijn eh 😆

In de verlengde vakantie heb ik vooral de tijd genomen om wat bij te lezen, de boekenlijsten van mijn leerlingen uit te pluizen en gelezen welke pareltjes zij ontdekt hebben. 
Maar er moet ook wat me-time zijn.

Dit is hoe ik dat doe: Zoals ik reeds aangaf in dit artikel leerde ik yoga kennen tijdens de vorige lockdown. Dankzij het yogaplatform van Sustainable family kan ik nu yoga doen waar en wanneer het me past. Door in te loggen op het platform krijg je de eerste week gratis toegang tot alle lessen, daarna is het slechts 10,95€/maand om de yoga lessen te volgen waar en wanneer je wilt. Heerlijk vind ik dat gewoon! Ik deed vandaag na mijn online-lessen en voor mijn vergadering even een korte sessie en ik zit weer boordevol energie! Bedankt Ellen 😍

 
Wat heb je nodig? 

  • een matje om op te zitten 
  • een goed zittende outfit ( ik ben vergroeid met mijn Rituals yogapants)
  • een schermpje om de les te volgen
  • een glimlach die je zoveel energie geeft 



Zalig gewoon, laat zeker weten wat jullie er van vinden en ... SMILE!!