Superschattige TikTak-cadeautip voor de kleintjes: Mijn koffertje

Tik Tak is voor mij als mama een beetje jeugdsentiment. Sinds 1981 is het op tv te zien, als kind keek ik er naar en later, als grote zus, keek ik ook mee met mijn broertje en zusje. Mijn grote kids hebben dit niet gekend, maar sinds het najaar van 2019 zijn er terug nieuwe afleveringen op televisie. En ... de twins zijn er, naast de loterijtrekking, gek op. Het is grappig en zo schattig om hen te zien genieten van de korte filmpjes en die schaterlachjes, daar smelt ik echt van.

Naast de nieuwe televisiereeks kan je Tik Tak ook thuis met boekjes beleven. Er is een geluidenboek, een kijkboek, een kleuterdoeboek en sinds 9 december ligt dit cadeaukoffertje in de winkel. 

In het koffertje zitten 3 leuke boekjes waar je baby (vanaf 6 maanden) uren plezier aan kan beleven. Er zit een badboekje in, een kartonnen boekje met de eerste woordjes en een kleurblokje met uitscheurbare pagina's om te kleuren en te krabbelen. Een echte ontdekkingstocht voor baby's in hun groei naar nieuwsgierige peuter. 

Deze twee vinden het alvast een aanrader! 😉


liefs 

Miró & Milà




Productinformatie
Titel: Tik Tak: Mijn koffertje
Uitgeverij: Ballon Kids
Leeftijd: vanaf 6 maanden
Prijs: 19.99 €

Dit artikel is tot stand gekomen door een samenwerking.

Foto’s QueenSunshine /Disclaimer