3 dingen die me blij maken op zon(nige )dagen


Hello sunshine! 


Kijken jullie ook uit naar de komende week?
Paaspauze klinkt het overal, maar dat betekent zeker en vast niet dat het verlof is voor ons, leerkrachten. En mijn leerlingen leggen nog examens af, dat betekent dus ook voor hen nog geen paaspauze. Maar we slaan er ons wel door.

De weersvoorspellingen voor de komende week zijn alvast veelbelovend. Hopelijk kunnen jullie er ook van genieten. Het mooie weer zorgt alvast voor heel leuke vibes en positieve ingesteldheid.

Hier nog enkele dingen die deze week een lach op mijn gezicht toveren ...


Bij dit mooie weer krijg ik de kriebels om in de tuin te beginnen werken en dus ook bloemetjes planten. Ik wandel graag rond in tuincentra. In de komende vakantie maak ik er werk van om deze kelk eens aan te pakken en van een likje verf te voorzien. Maar ik plantte er alvast deze liefelijke bloempjes in : blauwe druifjes.




Deze kader met quote maakt mij ook instant happy. Ik maakte het met mijn nieuwe Cricut Maker - meer info volgt nog. Naast het snijden van materialen kan ik er ook een pen in plaatsen en maak ik de mooiste creaties. Ik geef toe, dit is nog basic, maar tijdens de vakantie wil ik me hier ook eens aan zetten, zodat ik mijn machine veel beter leer kennen.





Een derde activiteit die mij volledig ontspant is ... bloemschikken. Ik haalde deze materialen in het plaatselijke tuincenter en begin vandaag nog aan mijn paaskrans. En als het lukt, maak ik er nog wel een (TikTok-)filmpje van. Even wachten dus ..



Ik wens jullie alvast een fijne zondag! XOXO