DIY-verslaving : mijn Cricut-maker

Het is zo ver, de kogel is door de kerk. Ik heb me volledig overgegeven aan een nieuwe verslaving. Ik moet toegeven dat het al heel lang in mijn hoofd zat en dat ik heel wat machines bekeken had, maar het is uiteindelijk deze Cricut Maker geworden. Wat ben ik fier op deze nieuwe champagne-kleurige ( het deksel) bewoner van mijn hobbykamer/bureau. 

Maar nu aan het werk ... voor mijn aankoop had ik heel wat projectjes in mijn hoofd en nu ie geleverd is, weet ik niet waar eerst beginnen.

Mijn eerste stap is alvast even op verkenning met de DS ( = design studio)

Ik ben vooral benieuwd naar jullie ervaringen en tips voor deze beginner, laat maar komen.

een probatio pennae: Atticus Quote









De kids kijken er alvast naar uit om hun t-shirts te pimpen en kaartjes te maken, eens zien of dat kinderspel word. Hier alvast mijn eerste try-outs.


Deze truitjes en broekjes pimpte ik voor de eerste verjaardag van de twins ... Ik ben benieuwd wat de mama er van zal zeggen 😍


Fijne werkweek nog! XOXO