De bergen roepen ....

Ik zelf ben een fervent skiër. Eens per jaar trok ik naar de bergen met vrienden en vriendinnen. Soms zelf 3 keer. De bergen riepen me. Ik ging reeds naar Frankrijk, Italië, Zwitserland en Oostenrijk ... maar mijn topweken bracht ik door in Ischgl. Zalig was het daar! Fun op de piste, lekker eten en ook na het skiën ... hoewel we het wel netjes hielden ... ook dikke fun in de Kuhstahl.
Skiën in Ischgl with friends

Het moet gezegd ... ik wil meer en ik wil nóg skiën. Er alleen op uittrekken, zie ik plots minder zitten, maar waar gaan skiën met kleine kids (5 en 8 jaar) ? 
De après-ski is minder belangrijk, maar lekker eten en goede sneeuw blijven topprioriteit! Daarnaast is het wel belangrijk dat de kids - en mijn lief- het ook goed kunnen leren ( lees: er moeten 'babypistes' zijn, of toch een groene en blauwe en een goede school- eventueel ook in het Nederlands). Ze namen wel al eens les op een indoor-piste, maar zeg nu zelf, da's iets anders eh ...
Mijn lief leerde ooit wel skiën en zou wel naar beneden komen van om het even welke piste, maar de techniek een beetje finetunen mag wel😘   

Ik wil zo hard dat het goed meevalt, want ik wil hen de kracht van de natuur en van jezelf laten ervaren, zoals ik het ervoer die allereerste keer in Meransen. Het gevoel je te laten glijden tussen de bergen is een gevoel van vrijheid dat onbeschrijflijk is, vind ik.

Maar goed, alle tips zijn dus welkom! 

XOXO Nel