10K ... en méér : mijn ultieme loopdoel 2019

Op de valreep kon ik mijn loopdoel van 2019 nog waarmaken. Ik wilde 10 kilometer lopen dit jaar. Eerlijk gezegd had ik het sporten wat verwaarloosd, zeker toen het wat kouder werd. Maar kijk, het is nog net gelukt en het werd  zelfs een toertje van 11 kilometer. Dit had ik nooit gedacht maar 'k ben wel heel fier op mezelf! 

Mijn grootste motivatie bij het lopen is de me-time... en uiteraard wil ik ook wel wat vermageren. Het jammere is dat wanneer ik gelopen heb, ik vaak ook denk : ' nu kan ik iets extra eten; een chipke ofzo ;-)
Wanneer ik thuis vertrek, heb ik ik meestal nog niet echt een route in mijn hoofd. Ik wacht even het weer af en pas me tijdens het lopen wel aan. Wel heb ik vaste punten, waar ik ongeveer weet dat ik na 5 minuten ongeveer kan zijn en mijn Runkeeper houdt me up-to-date. Zalige app trouwens! 😉


Daarnaast heb ik ook muziek nodig, dit motiveert me, geeft me het juiste ritme en leidt me voldoende af van het ...'afzien'... want lopen is soms ook een beetje afzien.
Mijn RUN spotify looplijst vinden jullie hier: 
Loop gerust mee en laat zeker weten wat je er van vindt 😊

Wat niet minder belangrijk is: wat is mijn doel nu voor 2020? Vooral blijven sporten en hopelijk nóg meer en beter lopen! Maar vooral genieten van het feit dat ik kan lopen en sporten! 
Laat het een hint zijn voor wie nog een cadeautje zoekt voor mij:
  • nieuwe loopbroek ... of outfit 
  • op én top- loophorloge
  • een op én top- loophorloge
  • een loopjasje
  • nieuwe loopschoenen 
 hint hint 😉😉

Wat zijn jullie (sportieve) doelen voor 2020?